چهارشنبه ۲۹ آذر ۰۲

سه روش عالی برای علاقه مند کردن یک نفر به خود

۳ بازديد

1- کاری کنید که اطرافیانتان احساس خوبی داشته باشند:

شما از کجا می دانید که آیا کسی شما را دوست دارد؟ وقتی می خواهد با شما وقت بگذراند، البته مردم دوست دارند با افراد دیگری که تاثیر مثبتی بر زندگی آن ها دارند، کنار بیایند و در این زمینه از هر چیز دیگری خوششان می آید.

اگر آن ها چیزی از شما بگیرند، این احتمال وجود دارد که دیگران نیز آن را انجام دهند.

چه یک داستان روشنگر باشد و چه یک توصیه مفید یا صرفا خنداندن آن ها، مردم می خواهند خود را با دیگرانی که مثبت نگری را به زندگی شان می آورند، احاطه کنند و یک راه ساده برای تشویق مردم به دیدن اینکه شما چقدر عالی هستید، است.

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که افراد دوست دارند برای دیگران لطفی انجام دهند، اما دوست دارند که در پایان این لطف ها باشند.

بنابراین، در حالی که شما نباید احساس تعهد به انجام کاره ای خوب برای دیگران به منظور دوست داشتن آن ها بکنید، این می تواند راه خوبی برای کمک به ایجاد روابط و تشویق آن ها به داشتن زمان بیشتر با شما باشد.

همچنین بخوانید: چگونه بگوییم آیا کسی شما را دوست ندارد؟

2- گوش کنید، لبخند بزنید و موافقت کنید:

همه دوست دارند احساس کنند که شنیده می شوند، و شما می توانید این کار را با گوش دادن فعال به آنچه که یک نفر باید بگوید انجام دهید. اما بیش از یک راه برای اینکه یک شنونده خوب باشید وجود دارد.

گاهی اوقات این به معنای پرسیدن سوال یا نظر دادن به شیوه هایی است که به شما نشان می دهد به آنچه باید بگویید علاقه مند هستید نه اینکه از داستان های خود به عنوان فرصت هایی برای پیشرفت خود استفاده کنید.

به عبارت دیگر، اگر بیشتر از خودتان روی آن ها تمرکز کنید، به احتمال زیاد احساس خواهید کرد که دوست یا شریک خوبی برای آن ها هستید.

3- با دیگران رفتار کنید:

این یکی از آن قوانین پایه ای است که هر کسی می تواند آن را درک کند.

رفتار کردن با دیگرانی مانند شما به آن ها کمک می کند تا مطمئن شوند که با شما مهربانانه رفتار خواهند کرد و زمانی که احساس کنند شما را به عنوان یک فرد می شناسند، از انجام این کار احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.